Dagens schema

God förmiddag på er!

Har natten och morgonen varit bra?

Här har det varit helt okej. Natten har varit som vanligt, men på morgonen har jag faktiskt hunnit med en del saker. Bl a har jag dammsugat och fixat disken, och lite sånt.

A är fortfarande förkyld. Det rinner inte lika mycket idag men han är fortfarande tät och ögonen är svullna efter allt rinnande igår. Jag är lite förvånad att han inte fått krupp vid denna förkylningen för det brukar han ju annars alltid få. Men har vi lite tur så kanske det håller på att växa bort. Vi får hoppas det iallafall, för A blir ju rejält dålig när han får krupp.

E har också ett svullet öga.
Hennes ena tårkanal är för trång(detta växer bort efter något år) så såfort hon blir lite lite förkyld så  svullnar tårkanalen igen och ögat börjar klibba.
Själva förkylningen är det inte så farligt med än så länge, hon var lite tät i näsan inatt men på morgonen kom det ut en stoor kråka och efter det har det inte varit några problem alls.

Det övriga som står på schemat idag är:

  • Plocka lite till här hemma
  • Maila några personer
  • Skriva inköpslista
  • Storhandla mat
  • och sist men inte minst lägga ut den nya TÄVLINGEN! Den får ni verkligen inte missa, ett presentkort från Sovtex ligger i potten!

Sen är det ju let´s dance i kväll också, det är ju ett måste!


Hoppas att ni får en underbar dag, men missa inte att kika in här om en stund för att vara med i tävlingen!

Kram


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Hej!!

Här hade vi oxå en bra natt, Tildisen ör helt frisk nu, så hon är åter i hennes vanliga rutiner, skönt :-D



Sv: Klart Du har en chans Gumman.MEN däremot tror jag att de som anmäler sig från idag inte har så stor chans.Det är ju ändå den 13 februari, men loppet är ju ändå inte kört, men man skulle få vara väldigt aktiv för att hinna ikapp. Vid det här laget har många droppat av, ja sånna som har anmält sig, men inte annars läser bloggen. Då är det svårt att hinna med de trogna som dag ut och dag in läser.



Men det är ju det som är vitsen men upplägget, jag ser ju gärna att alla vinster jag har hamnar hos trogna läsare, är ju dem jag vill gynna :-)



Önskar Dig en underbar fredag kväll!!



Kramis

2009-02-13 @ 13:42:07
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Moolin.se

Jag ska minsann tipsa om tävlingen! Hoppas smånissarna mår bättre snart! :C

2009-02-13 @ 13:46:31
URL: http://moolin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0