Dagrapportering

Idag blev det fisksoppa till middag. Jag körde lite på improvisation och den blev faktiskt jättegod, så den kommer säkert lagas fler gånger! A gillade den också och tog faktiskt stora 2 portioner =)
Om det är någon som är intresserad av receptet så tog jag faktiskt bilder under matlagningen, och skulle kunna lägga ut dem i morgon. ; )


Efter middagen så var vi och hämta mitt nya paket från Buzzador. Egentligen kom paketet redan förra veckan men jag har inte hunnit (läs. orkat) hämta det förrän nu...

6 paket kaffe var det iallafall!
Nu dricker jag ju inte kaffe, men M gör så det blir han som får göra själva testningen denna gång. Men han gråter inte för det  ; )

Jag älskar Buzzador!  Jag har fått pappersnäsdukar, halstabletter, modifast bars m.m GRATIS!
Och gratis grejer säger man inte nej till, eller hur =D

Vill du också bli en buzzador kan du anmäla dig  HÄR. Vill du läsa mer om vad det betyder att vara en buzzdor så klickar du på den tidigare länken.

Kaffet







Jag vill även påminna om att ni genom mig får rabatt på datapryl.se, så om ni ska handla något kontakta mig på [email protected]! Jag kommer snart skicka iväg mailet med listan till dem så om du vill att du och din pryl ska stå med får du maila mig så snart som möjligt!





Kommentarer
Postat av: Moolin.se

WAH! - Jag har anmält mig att bli Buzzador, förra sommaren men ännu har inget kommit :(

2009-02-26 @ 08:55:18
URL: http://www.moolin.se
Postat av: PetramedAochE

De har ju så många som vill vara med så du står nog fortfarande på väntelistan. Jag har varit med i ca 2 år, och har fått ganska många erbjudanden. Vissa grejer har jag tackat nej till, men de flesta har jag antagit. Det är ju så att de med mest poäng får företräde så kommer man som ny och så att säga poänglös, så kan det dröja innan man får sitt första ebjudande. Men tillslut kommer det säkert något till dig också Malin, och då får du poäng och får större chans till fler.



Ett tips kan vara att gå igenom "Mina uppgifter" igen och kolla så att all info om dig, dvs intressen och sånt, är up to date.

2009-02-26 @ 12:15:01
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0