"Alla hjärtans dag"-Whiskey

Idag fyller, som jag skrivit om förut, M:s pappa år!
Kl 15 ska vi äta på restaurang tillsammans med svärisarna, och trängas bland alla kärlekspar, så snart måste jag gå upp och leta fram kläder till alla. Sedan ska jag väl se om det går att fixa till mig själv lite också, det kan bli svårt..

Jag hoppas inte svärfar läser detta nu för jag tänker nämligen outa hans present...!


Svärfar är en whiskeyälskare och vi har som tradition att ge honom en whiskeyflaska på födelsedagen varje år, och så blir det  även i år. M har nämligen fått tag i en flaska av den första utgåvan av Sveriges enda Svenskproducerade Whiskeysort, Mackmyra! (Han passade även på att köpa en flaska till sig själv, det tyckte han att vi behövde. Han sa att den var till E och att den kanske kunde bli värd pengar sen. Ja jo, det får vi väl hoppas då; ) )

I går kväll gick vi in på Mackmyras hemsida och hittade då något de kallade Whiskey-tv . Detta var ytterst roande!
Tvinspelning av högsta klass! Missa inte det om ni går in där någongång!

Nä, nu måste jag skynda mig lite här. Skriver mer när jag kommer hem!

Kram på er alla!




Bilden är publicerad med tillåtelse av Mackmyra Svensk Whisky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0