Hårresande upptäckt!

Jag har drabbats av det oundvikliga hårfällandet som är obligatoriskt efter en graviditet.
Det är mängder av hår överallt!
På kläderna, på golvet, i soffan, i sängen, i bilen, på A, på E, på M, på mig,
på barnens leksaker, i duschen, i handfatet etc.etc.

Överallt.

Innan jag duschar så borstar jag ur håret jättelänge, men ändå ligger hår så det räcker till en halv peruk i
golvbrunnen.

Hur det kommer sig att jag fortfarande har hår kvar på huvudet är ett mysterium.





Problemet att jag hatar hår som inte sitter fast är en annan historia


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Känner igen det där..Man kände sig ju alldeles kal i flera månader..men tack o lov växte det till sig igen =)



Ha en bra kväll!

2009-02-10 @ 20:02:10
URL: http://uj76.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0