Petra - the inredningsarkitekt!

Jag har fått i uppdrag att inreda och designa min brors nya lägenhet!

Jag ska få bestämma hur allt ska se ut, och det ska bli hur kul som helst.
Jag är riktigt taggad =)

Vi har varit där och tittat idag, och jag har fått lite idéer om hur det ska se ut.
Det var en riktigt fin lägenhet med väldigt bra planlösning så det kommer nog bli riktigt fint när det blir klart

Vi ska börja med vardagsrummet och första punkten på schemat är att måla om taket.
De som bodde där innan rökte inne, så det fanns lite nikotinfläckar som behöver låsas in.

Måste försöka leta upp någon fin fondvägg också...

Ni kommer att få följa renoveringen här på bloggen och vi börjar väl med
före-bilder på vardagsrummet:



Fransk balkong



Till vänster den blivande fondväggen där soffan ska stå



Blivande fondväggen.
 Till vänster- datahörnet till höger -soffan,
en rumsdelare som t ex Ikeas expedit kommer att dela upp mellan dem.



Datahörnet, fondväggen till höger



Datahörnet till höger och öppningen ut till hallen



Väggen där bl a tvn ska vara






Kommentarer
Postat av: jessica

jag har en bokfärgad(?) expedit han kan få för 200, den finns i vänersborg.



84625057" rel="nofollow">http://www.tradera.com/IKEA-bohhyllan-EXPEDIT-auktion84625057



s" rel="nofollow">http://www.blocket.se/vi/20251243.htm?ca=15s



jag kan nog gå ner i pris också för den delen..

2009-02-13 @ 16:02:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0