Undersökning - Hur fort växer Petras naglar?

Jag har så länge jag minns(typ)  haft långa naglar, och även om de är väldigt starka så går de faktiskt av ibland.
Detta har inte varit något jättestort problem för mig för mina naglar växer, enligt mig, som gräs!
Redan efter någon vecka så har nageln växt ut igen.
Så känns det iallafall.

Men är det verkligen så att de växer så fort, eller är det bara något jag får för mig?


Jag har bestämt mig för att göra en undersökning


Undersökning


1.Vad behöver man när man ska göra en undersökning?
Jo, ett namn såklart!

Efter att ha funderat ett tag så har jag kommit på värsta bästa namnet till denna undersökning nämligen:

Hur fort växer Petras naglar?


2.Hur ska undersökningen gå till?

Jo, igår gick faktiskt en nagel av och idag valde jag därför att klippa ner alla naglar.
Genom att nu, en gång om dagen, ta kort på naglarna så kommer vi kunna se exakt hur fort de egentligen växer!


Smart undersökning va?!

Vi startar i dag med utgångsläget

Hur fort växer Petras naglar?


Dag 0



Kommentarer
Postat av: Moolin.se

VILKEN SPÄNNANDE GREJ! Jag är en trogen nagelbitare, så detta ska jag absolut följa och få motivation!

2009-02-05 @ 22:45:56
URL: http://moolin.se
Postat av: PetramedAochE

Härligt malin, härligt!

Jag har saknat dig här inne, det var ju flera dagar sedan du kommenterade!

Trodde ett tag att du hade övergivit mig...

2009-02-06 @ 19:01:02
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0