Sjukstugan

Ojojoj, vilken natt det har varit inatt!
E är ju som sagt jätteförkyld och har haft jättesvårt att sova. Hon har inte sovit längre än en kvart i sträck hela natten!
Så idag är jag inte bara trött, jag helt död...typ..
E är ledsen hela tiden, näsa och ögon rinner non stop..

Därför kan ni nog räkna med en del stavfel och felformuleringar(mer än vanligt!), och antagligen färre inlägg.
Hoppas att ni gillar mig ändå...


 En lite rolig grej mötte mig iallafall när jag loggade in här förut. Bloggtipsarna har tipsat om mitt pysseltips jag skrev om igår. Slottet från Loppan & Piraten! Klicka HÄR för att komma direkt till bloggtipsarnas inlägg.



Lite bilder på sjuklingen:


Igår när hon vaknade och hade panik för att hon inte kunde andas genom näsan



Idag, allt rinner och kinderna är alldeles nariga..









Kommentarer
Postat av: Emelie

pluttan! hoppas att hon kryar på sig :)



för hennes skull, och för din så du får lite sömn ;P

2009-02-16 @ 01:00:00
URL: http://pem.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0