Presentation av vinnaren av Cool kids-tävlingen

Då var det dags för det som ni alla har väntat på en dag som denna.
Nu ska vi presentera vinnaren av ett presentkort från Coolkids!
300 kr att shoppa loss för!

Men först och främst vill jag säga stort tack till Anna på Cool kids. Tack för att jag fått möjligheten att lotta ut denna fina vinst, och jag hoppas att vi kan samarbeta till många fina tävlingar framöver!



Nu så, är alla redo?

Lotterna, deltagarlistan och A är oootroligt redo iallafall =)




Så då kör vi igång!









Nummer 42!!

Och nr 42 tillhör ingen mindre än Uppdrag mamma!


Jag ska genast maila Anna på Cool kids och meddela att det var du som vann. Hon kommer sedan att ta kontakt med dig via mail och du får då vidare info om hur du får din vinst.


Stort Grattis!



Och till er andra, bättre lycka i nästa tävling!


Kommentarer
Postat av: Duracellmamman

Mitt svar är 1,2, 3 & eventuellt 5, beroendes på ur vilken synvinkel man betraktar det hela ur ;-)



Har du lite att klura på vart den här lite större Staden är med ett dött centrum, med ett högst levande Shoppingcenter strax utanför;-)



Kommer Du på det, nämn inga namn högt, föredrar att vara så anonym det går... vilket ifos är ganska svårt numera;-D



Önskar Er en underbar lördag kväll!



Kramis!

2009-02-28 @ 18:45:43
URL: http://duracellmamman.se
Postat av: Jeanette

Grattis till vinnaren. Din son är verkligen otroligt söt!

2009-02-28 @ 18:48:17
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com/
Postat av: PetramedAochE

Duracellmamman: Okej, men då tror jag att jag förstår=D



Och tack detsamma!





Jeanette: Tack!!=)

2009-03-01 @ 17:49:59
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Makrill

Gud va söt =)

2009-03-02 @ 13:00:47
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: uppdragmamma

Tack, tack!

Vilken söt liten assistent du har =)



//Uppdragmamma

2009-03-02 @ 13:40:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0