Blev utmanad...

Jag blev utmanad av söta muppsan
-------------------------

Om dig


1. Hur mycket är klockan just nu?
13.43
2. Namn? Petra
3. Vart bor du? Hemma hos mig
4. Hur många barn vill du ha? Jag vet inte. Jag har alltid velat ha 4 barn, men jag vill helst inte vara gravid igen. Så det får väl bli adoptering då... om ingen vill vara surrogatmamma?
5. Vill du gifta dig? Ja, men jag vill inte behöva snåla med bröllopet så därför får det vänta tills vi är miljonärer...typ
6. Har du ätit sushi? Nej, har aldrig fått tillfälle..=o
7. Favoritglass? CHOKLAD
8. Hur många olika sorters flingor har du i kökskåpet? Oj, många! Hela familjen äter olika och så har vi några extra=)
9. Humör? TRÖTT, men glad!

Fyra grejjor


1. Har du någonsin blivit jagad av polisen?
Haha, inte vad jag vet; -)
2. Har du en hund? Nja, tillsammans med mamma, två papillon vid namn Leia och Yin.
3. Sover du helst själv eller med någon? Med M såklart!
4. Tror du på spöken? Nepp.

SKULLE:


1. Skulle du vilja vara längre? Ja, några centimeter till skulle jag inte säga nej till =)
2. Skulle du vilja väga mer?
Nej!
3. Skulle du vilja ha sex nu? Nu? Sa jag att jag var trött?!
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? Se ovanstående svar.

KAN

 
1. Kan du röra på öronen?
Japp! Imponerad?
2. Kan du slicka dig på näsan? Nää..
3. Kan du kolla i kors med ögonen? Ja!
4. Kan dina föräldrar lita på dig? Absolut!
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? Ja, jag måste ju sova ibland..
6. Kan du va på en fest utan att dricka? Ja, gravid och ammande som jag ständigt är!
7. Kan dina vänner lita på dig? Definitivt!!
8. Kan du tänka att pierca dig i naveln? Ja! Har haft piercad navel, men hålet växte igen under graviditeten..
9. Kan du suga? Vilken fråga! Det är väl en kunskap alla besitter.
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? Japp *duktig*

HAR


1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? Ja, det har jag säkert!
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? Mamma säger det varje gång vi ses eller hörs! <3
3. Har du syskon? 1 storebror, 1 halvstorasyster, 2 halvlillebröder
4. Har du någonsin haft sex med någon? Är oskuld. Barnen? Hört talas om josef och maria? ; )
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? Det tror jag säkert!
6. Har du varit full den här månaden? Jag ammar!
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? Varför tror du det?
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? Nej.
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? Japp
10.Har du haft sex med någon som är tre år äldre? Oskuld
11.Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? Nej
12.Har du blivit påkommen när du har haft sex? Oskuld ju!
13.Har du haft sex med mer än tre personer? Vad tror du?
14.Har du ljugit på någon fråga än då? Ljuga? Jag? Aldrig! ; - )



Jag skickar denna utmaning vidare till:


 -------------

VivalaNadja

Fru Sörmlind

Towa Lindberg

je m´appelle isabelle


Kommentarer
Postat av: Moolin

GUDA VA ROLIGT!! Jag fixar detta när jag kommer hem ifrån jobbet :D

2009-01-22 @ 15:05:04
URL: http://moolin.se
Postat av: PetramedAochE

Hihi, låter bra=)

2009-01-22 @ 15:07:55
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Moolin

Har du sett att jag har mailat dig om famebloggers? ett sätt att tjäna pengar på sin blogg? Spana in din mail! :D

2009-01-22 @ 15:29:52
URL: http://moolin.se
Postat av: Malin

Vill du ha hjälp med att göra egna bloglovin knappar? :)

2009-01-22 @ 16:58:12
URL: http://moolin.se
Postat av: nadjamuffin

Nu har jag antagit utmaningen, men jag kan inte utmana vidare idag =(

2009-01-22 @ 17:54:30
URL: http://vivalanadja.blogg.se/
Postat av: isabelle

Sure why not! haha vad kul! :)

2009-01-22 @ 18:02:54
URL: http://jemappelleisabelle.blogg.se/
Postat av: Malin

Hur länge skulle jag behöva fjäska innan jag fick ha dig på min msn? ;D

2009-01-22 @ 19:26:39
URL: http://moolin.se
Postat av: PetramedAochE

Malin:

1.JA, help please!

2. Ett till fjäskinlägg vill jag nog ha ;p



Nadja: Jag gillar dig ändå!



Isabelle: Roligt =) Ska kika in strax och kolla svaren!

2009-01-22 @ 20:20:14
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0