Dagen Tips!

Dagens tips är att börja spela bingo på nätet!

Jag älskar att spela bingo, och bingo på nätet är ju väldigt smidigt då man själv kan bestämma när man vill och har tid att spela.
På många bingosajter får man, vid registrering, gratis pengar att spela för och det är relativ lätt att vinna
Jag har vunnit massor av gånger, som mest vann jag 1200 kr(!!), och då har jag faktiskt  aldrig betalat något!

Eller ja, jag har satt in pengar på bingokontot när det har haft kampanjer där man t ex får 100:- extra att spela med, för varje 100-lapp man sätter in, men då har jag tagit ut den insatta 100-lappen sen igen. Så jag har aldrig förlorat något!
Tänk på att de GRATIS-pengarna ni får vid registrering, insättningar etc. måste omsättas ett visst antal gånger innan ni kan ta ut dem.
De pengar ni sätter in kan dock tas ut när som helst!


Här får ni alla en lista på olika bingosajter där man får gratis pengar att spela för när ni registrerar er!


Klicka på bilderna för att komma till respektive sajt!




HAPPYBINGO



Happy Bingo erbjuder via mig en specialbonus, ange koden 50krbonus vid registrering för att få 50kr att spela för!
Här får du också 100% extra att spela för om du gör en insättning!


HappyBingo




MINBINGO


Även här får man 50kr att spela för vid registrering, samt en insättningsbonus lika stor som första insättningen ända upp till 1.250 kronor.
På Minbingo går en del av överskottet till Drottning Silvias barn- och ungdomssjukhus.


 






LYCKOBINGO


Samma sak gäller på LyckoBingo.com
50 kr gratis vid registrering och en insättningsbonus lika stor som första insättningen ändå upp till 1.250 kronor.







BESTBINGO


På bestbingo gäller inte bara samma som ovan, 50 kr gratis samt insättningsbonus, utan här kan man även få andra priser som delas ut bland medlemmarna. Nu får man t ex 2 biobiljetter när man gör sin första insättning!


Bestbingo.com




CALIBERBINGO

Och här på  caliberbingo.com  gäller samma som tidigare: 50kr vid registrering samt 100% i insättningsbonus.







BINGOLINER


Är en amerikansk sida så här är det inga 50 kr utan 5 dollar man får gratis =)








Så, iväg och spela med er nu!
Gör ni som jag så KAN ni INTE förlora!


Kommentarer
Postat av: Emelie

BINGO!

oh, var bara tvungen.

;p

2009-01-18 @ 23:05:12
URL: http://pem.bloggagratis.se
Postat av: PetramedAochE

Hahaha, det första jag tänkte var

-Attans, nu var det någon som vann innan MIG!

Sedan kom jag på att jag var ju i bloggen nu ju!

=D

2009-01-19 @ 00:04:02
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Roligt tips ;-)

2009-01-19 @ 17:39:58
URL: http://muppsan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0