Bloggerwave!

Här nedan skrev jag om blogvertiser som jag hade hittat hos Malin. Malin hittade till mitt inlägg och tipsade då att det fanns även en liknande sida nämligen Bloggerwave.com som generade ännu mer pengar!
Och eftersom jag är i desperat behov av pengar nu när vi håller på med totalrenovering av barnens rum så registrerade jag mig självklart där också!

Även på bloggerwave tjänar man pengar genom att på uppdrag skriva om olika produkter och tjänster.
Man blir till delad olika uppdrag att välja mellan, där alla har olika uppdragsbeskrivningar. Uppdragsbeskrivningarna består av:

  • Hur många ord som inlägget minst måste innehålla
  • Ett par ord som måste finnas med i inlägget
  • Länkar som måste finnas med.
Sedan är det bara att skriva och tjäna pengar! Kan det bli bättre?

Så, alla Svenska bloggers där ute, vill ni också tjäna pengar? Läs mer på:Bloggerwave





Kommentarer
Postat av: Malin

Det är en superbra tjänst! Man får ett mail och så bara bloggar man om det. Ju mer man bloggar desto mer uppdrag får man och desto mer pengar! Superbra grej helt enkelt! Det enda jag inte har skrivit om var ett fotbollsspel. Jag kan nada om fotboll :P

2009-01-12 @ 22:19:39
URL: http://moolin.se
Postat av: Malin

Min man har faktiskt gjort en hel hemsida om hur man tjänar pengar på sin blogg. Han är helt insnöad på det och annonser. Du hittar sidan här: blogginkomst.webb.se

2009-01-12 @ 22:24:19
URL: http://moolin.se
Postat av: PetramedAochE

Haha, får jag ett fotbollsuppdrag så får väl M gästblogga; )



Ska kika in på din mans sida också.

M är väldigt inne på att jag ska tjäna pengar på bloggen och tjatar ständigt om att jag ska lägga ut reklam på den. Men grejen är ju den att jag har ju inte tillräckligt unika besökare för att det ska bli någon direkt summa att tala om. Måste få den att växa lite först sedan ska jag bli som storbloggarna och tjäna typ 50 000 kr i månaden, bara på att blogga.



Det är mitt mål med bloggen.



Det och let`s Dance.

2009-01-12 @ 23:02:24
URL: http://petramedaoche.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0