A vill bli som sin far

Jag skulle kunna fylla en hel roman med alla A:s tankar och idéer!

Här är bjuder jag på två av dagens samtal, och båda två handlar om att jag försöker ta reda på vad hans fritidsintresse kan tänkas bli i framtiden:



Vi lyssnar på musik



Jag: A, skulle du vilja lära dig att spela ett instrument?

A:
Kanske..

Jag: Vilket då? 

Nu tänker jag att han ska svara något coolt som trummor, elgitarr eller kanske eventuellt piano, men A:s svar blev:


A: Dragspel!

Jag ser otrrrroooligt mycket fram emot alla dragspelsövningar här hemma...eller inte..



Andra samtalet



Vi tittar på en handbollsmatch på tvn



Jag: A, skulle du vilja lära dig att spela handboll?

A: Nä.

Jag: Varför inte det?

A: Jag håller på att försöka lära mig att sparka fotboll!

Jag: Okej, Vill du börja spela fotboll sen när du blir lite större då?

A: Nä, för när jag blir stor ska jag bli pappa. Till E!



Där ser man! Jag undrar hur det ska gå till?



Kommentarer
Postat av: stine

ja men va bra att det blev gjort iaf :) hehe det var duktigt.

2009-01-19 @ 21:17:40
URL: http://lillastine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0