Uppdatering

Nu är jag äntligen hemma!

Tapeterna blev hämtade, fikan blev fikad och orkidéutställningen blev besökt!
Jag hade sett i tidningen att de skulle ha olika orkidéer i småplantor för en relativt billig penning och dessa tänkte jag att jag skulle köpa ett par av, men de var tyvärr slut..

*snyft*

Men snälla mamma köpte en Oncidium hybrid till mig iallafall!




Bildproblemet som jag skrev om tidigare är att hårdisken är full så jag (läs M) måste flytta över lite grejer till den andra hårddisken. Innan detta är fixat kan jag bara lägga in bilder som redan är vattenmärkta och klara, därför kan ni änsålänge varken få se  presentbilderna eller bilder på den nya orkidén.
Jag kan inte heller ta mig an Fru Sörmlinds bildutmaning trots att bilden bara ligger där i mappen och skriker efter att publiceras. En bild på mig från 2003! Ojojoj, ni skulle bara veta vad ni missar! ; )
Sedan har jag ju massa andra bilder på mig och M från förr som jag skulle vilja visa nu i anslutning till 10 års dagen..

Jag känner mig totalt handikappat utan mina bilder *snyft*

Hårddiskproblemet måste fixas nu!


Eller snart, när jag är klar med datorn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0