Utmanad!

Nu har jag blivit utmanad igen!!

Fru Sörmlind är den skyldige denna gång och uppdraget var att fota sitt badrumskåp.

Självklart vågar jag inget annat än att anta utmaningen, så därför kommer här..


Mitt badrumsskåp






Den nedersta hyllan är M:s och de andra två är mina.
Hyllorna är fyllda bara med de saker jag anser vara nödvändiga för att klara av dagen, såklart ; )

Sedan har jag en hylla i en vanlig garderob, som står utanför badrummet, som också är fylld med krämer, tuber och flaskor etc. plus en del saker i det andra badrummet.

Men jag äger självklart  bara nödvändiga saker!!




Ja just det, jag ska ju utmana vidare också..hmm...

De jag utmanar är:

Stine

Egoina

Nadja

Tyskungen


Kommentarer
Postat av: Marina

hej hittade dig via moolin.se :)

KLART man bara har sånt man använder... hehe

2009-01-28 @ 16:16:46
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Nadja

fniss jaja, jag får la fota då =)

2009-01-28 @ 21:23:26
URL: http://vivalanadja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0