Lite sorgligt, med ändå så oootroligt roligt!

Det känns lite sorgligt att flytta...

Det känns så konstigt att gå in här på den "gamla" bloggen, när man vet att man snart inte kommer blogga här längre. Visst bloggen kommer fortfarande finnas kvar här, och  får jag för mycket abstinens så kan jag ju gå in här och skriva ett litet inlägg i smyg, men ändå. Det är ju så mycket som hänt under de ca 6 månader som jag varit här. Jag kommer sakna alla inlägg jag skrivit, alla fina kommentarer jag fått, alla fina minen jag har härifrån, ja allting kommer jag sakna.
Efterhand så ska jag försöka flytta över så mycket gamla inlägg som möjligt härifrån till den nya bloggen, men kommentarerna går ju inte att flytta så de kommer föralltid vara kvar här.

Angående mina pågående tävlingar så kommer de vara kvar här på denna bloggen. Jag kommer dock ha permalänkar i nya bloggen som går direkt till tävlingsinläggen här. Så ingen behöver vara orolig att deras tävlingskommentar försvinner, utan allt är kvar som vanligt=)

Alla nya tävlingar kommer dock läggas upp i nya bloggen.



Ni som prenumererar på bloggen kommer få ändra i eran prenumeration, dvs. lägga till den nya bloggadressen, men just nu så har jag lite problem med RSS:en så det går inte att prenumerera. Förhoppningsvis kommer jag dock att fixa detta ikväll. Vi får väl se..


Nu till det viktiga:


Imorgon kära vänner, om allt går som det ska ikväll, så tänkte jag att den stor flytten ska ske!
Jag kommer då ta bort lösenordskravet från bloggen och ni alla kommer vara hjärtligt välkomna!
När detta sker kommer jag självklart meddela det här! Do not miss it!
 

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Spännande! Ser fram emot att få se din nya sida!

2009-03-04 @ 19:58:06
URL: http://heltvanligtliv.blogspot.com/
Postat av: Marina

roligt!!

2009-03-04 @ 20:30:29
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Marina

hej hej vinkar! hur går det med flytten? kram

2009-03-05 @ 11:46:39
URL: http://marina-tjejen.blogspot.com/
Postat av: Najalla

Men du, kunde du inte bara "flytta över" bloggen till domänen? Då följer ju allt med. Bara en tanke.. Nu skall jag vara med i din tävling! =)

2009-03-17 @ 21:35:10
URL: http://nccgossipgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0