Äggproblem

E låg och sov,  A lekte med sina bilar och jag satt i soffan och höll på och somna.
Här behövs socker, tänkte jag för mig själv, och bestämde mig för att baka en kladdkaka.

Recept letades upp och Ingredienser togs fram, men kladdkakebak när man knappt orkar hålla ögonen öppna kanske inte är den bästa kombinationen. Det första  jag gjorde var nämligen att ,efter själva äggknäckandet, hälla ägget i diskhon!

Ja, det kanske inte var så smart gjort, men nu står det iallafall en kladdkaka i ugnen. Och smeten var god så det lyckligtvis verkar det som om att resten av bakandet gick någolunda.
Fullständig rapport kommer efter provsmakningen!

Missa inte fortsättningen i "Jakten på den perfekta kladdkakan! "

Läs första recensionen HÄR!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0