Vinnaren i Kategorin Bästa Tävlingsblogg!

Vinnaren i kategorin Bästa Tävlingsblogg är en blogg som kanske egentligen är en mammablogg, men hon har så mycket bra tävlingar i sin blogg att hon absolut kvalificerar till kategorin! Hon har ingått samarbete med otroligt många webshops, så det är ständigt någon tävling som pågår. Jag är ytterst avundsjuk, då jag också vill tillhandahålla tävlingar, men jag får än så länge nöja mig med att istället vara med och tävla, och det är inte fyskam!

Med motiveringen: " För att, på ett otroligt proffisionellt sätt, i sin blogg tillhandahålla många olika sorters tävlingar! Med priser för både barn och vuxna, tillhör hon definitivt det absoluta topskiktet bland tävlingbloggar! Keep up the good work!"



Vinnare av Bästa Tävlingsblogg är:







*trumvirvel*







MADELEINE med bloggen MUPPSAN






*Applåder*


Madeleine vinner en PetramedAochE-Award






Samt en kedjebrevsaward som kan hämtas HÄR



ETT STORT GRATTIS TILL MADELEINE

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Åh TACK super söta du :-) Du gjorde verkligen mig så himla glad nu. Vände min skit kväll till en kanon kväll ;-) studsar omkring TACK..!!

2009-01-17 @ 20:31:09
URL: http://www.muppsan.com
Postat av: PetramedAochE

Hihi, varsågod!



Vad glad jag blir över att du blev så glad!=D

2009-01-17 @ 20:40:28
URL: http://petramedaoche.blogg.se/
Postat av: Therese - Eira min ögonsten - Tävling i bloggen

Vad roligt ni verkar ha haft det här ikväll :D

2009-01-17 @ 22:24:40
URL: http://eiraheidemo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0